Órák

  • Baume et Mercier
  • Breitling
  • Cartier
  • Chronoswiss
  • Ferrari
  • Fortis
  • Frédérique Constant
  • Hamilton
  • Hublot
  • IWC
  • Jaeger-LeCoultre
  • MeisterSinger
  • Montblanc
  • Nomos
  • Omega
  • Oris
  • Panerai
  • Piaget
  • Sinn
  • TAG Heuer
  • Vacheron Constantin
  •  

    Percek

  • Best of Best
  • Formabontók
  • Búvár órák
  • Homage
  • Női órák
  • Órakultúra
  • Pilóta órák
  • Tourbillon
  • Forma 1 és autók
  •  

    Emberek

  • Hírek
  • Játék
  •  

    Óramutató

  • Impresszum
  • Médiaajánlat

  • Keresés

     
     


    Hírlevél megrendelése






    Vintage 1945 Jackpot Tourbillon 

    Vintage 1945 Jackpot TourbillonA Vintage 1945 Jackpot Tourbillon nem egyszerűen csak egy karóróra: a modell megszokott konvenciók sokaságától vesz búcsút. Ki gondolta volna például, hogy a legnemesebb órásmesteri komplikáció pontosságát össze lehet kapcsolni egy szerencsejátékkal?

    A Girard-Perregaux ezt a két gyökereiben eltérő világot hozza egy fedél alá a magas órásművészet, az „Haute horlogerie“ egy meglepően összetett exkluzív darabjában. Most első ízben társul karórában a tourbillonhoz egy ütőszerkezetes „félkarú rabló“, és mindez a Vintage 1945 tökéletes arányairól híres tokjában.

    A számlapon a 12-esnél egy nyílásban három szimbólum található egymás mellett, a 6-osnál egy ablakon keresztül a tourbillon vázának aranyhídját csodálhatjuk meg. A játék varázsának a tok jobb oldalán található kis emelő meghúzásával engedhetjük át magunkat. A három henger ekkor elkezd forogni és a véletlen törvényeinek engedelmeskedve áll meg az öt lehetséges szimbólum egyikén, miközben egy aprócska kalapács megszólaltat egy hangrugót. A csengés a kaszinókban található pénznyerő automaták hangjára emlékeztet. A kis játékszerben 125 lehetséges kombináció alakulhat ki, és a főnyereményt akkor ütöttük meg, ha egy sorban három harangot látunk.

    Vintage 1945 Jackpot Tourbillon

    A technika, amely ebbe az egyedülálló varázsszerkezetbe életet lehel, természetesen nem a véletlen szüleménye. Az időmérő és a játékgép szerkezetének összehangolása, az összes funkció miniatürizálása számtalan kihívás elé állította a mestereket. A Girard-Perregaux ugyanis nem egy már létező óraművet bővített ki egy játékos kiegészítővel. Az új, teljesen integrált kaliber, a GPFAY08 tervezését több hónapos fejlesztés előzte meg. A játékautomata teljes szerkezetét egy fogazott rúd vezérli, ez hozza mozgásba a hengereket, állítja meg őket és aktiválja az ütőszerkezetet.

    A kivételes darabba a játék szimbólumait is nagyon tudatosan választották ki. A hengereken ugyanazok a képek láthatók, mint a legelső mechanikus pénznyerő automatán, a legendás „Liberty bell“-en. A gépet a XIX. század végén találták fel és nevét az Egyesült Államok függetlenségének emlékére kapta. Hengerein, amelyek felületét gondosan kimélyítették és lakkozták, a pikk, a szív, a káró, a patkó és a már említett harangok jelképeit helyezték el.

    Vintage 1945 Jackpot Tourbillon

    A szerkezetet fedő átlátszó hátlapján keresztül a Vintage 1945 Jackpot Tourbillon megmutatja, milyen mesteri teljesítményre képes a Girard-Perregaux. A manufaktúra ebben a modellben művészetét az exkluzív időtöltés tiszta élvezetének szenteli. Biztosra vehető, hogy a karóra nemcsak a szerencsejátékok kedvelőit ragadja majd magával.

    Vintage 1945 Jackpot Tourbillon
    Műszaki adatok

    Tok: rozéarany, 43 x 43,95 mm, vastagsága 17,30 mm
    Tükrözésmentes zafírüveg
    Tükrözésmentes zafírüveg hátlap, négy csavarral
    30 méterig vízálló
    Szerkezet: Girard-Perregaux GPFAY08 Jackpot Tourbillon aranyhíddal
    Kézi felhúzású mechanikus szerkezet, 38,60 x 32,60 mm
    Lengésszám: 21.600 féllengés/óra (3 Hz)
    Járástartalék: 96 óra (4 nap)
    Funkciók: óra, perc, kismásodperc a tourbillonon, játék- és ütőszerkezet
    Krokodilbőr szíj zsanérzárral

    Vintage 1945 Jackpot Tourbillon

    A játékautomata működési módja

    A tok oldalán található emelő egy fogazott rúdhoz kapcsolódik. Ha meghúzzák, a szerkezet mentén felfelé mozdul el. Csak amikor a fogazott rúd eléri a legfelső pontot, akkor indulnak mozgásba a hengerek (mindent vagy semmit biztosítás), majd a rúd lassan visszatér kiinduló helyzetébe. Amikor útjának körülbelül kétharmadát megtette, akkor aktiválja a megállító szerkezetet, amely egymás után stoppolja a hengereket. Ezzel egyidejűleg működésbe lép a hangszerkezet is.

    Publikálva: 2011-12-15 14:22:53
    Forrás: Karóra Katalógus

























     
    Impresszum
    Médiaajánlat
    jetfly.hu
    haborumuveszete.hu
    wdl.hu
    timemaster.hu